Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 27 aug 12, 21:37

Spillere vil ikke fornye kontrakter. Vi klarer ikke rekruttere trenere. Vi har lett etter spiss i hele år, det vi har oppnådd er å miste den beste vi har. Det har blitt "lovet" spiss mm men det kommer ingen. Treneren ga opp tidlig, direktøren har nettopp gitt opp. Spillere selges med en gang det dukker opp et bud uansett størrelse. Jeg kan rett å slett ikke forstå at vi har noe i tippeligaen å gjøre i det hele tatt. Blir heller ikke optimistik med tanke på hva som kommer til å skje i Adeccoen neste år heller.

Slik det framstår nå ser det ut til at vi tynes litt og litt fram til vi går konkurs på samme måte som Lyn. Jeg sitter og arresterer meg selv for å tenke at det hadde vært like greit å gå konkurs nå slik at vi fikk begynt på nytt og begynt jobben med å bygge opp et nytt lag. Hvis man ser på Lyn nå så er de på vei tilbake med en gruppe entusiastiske fans.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340