Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 12 aug 12, 22:46

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Kai Roger

Kunne du, Topscorer,prøvd å liste opp de mest aktuelle tallene .og skrive de her inne?..skjønner hvis det blir for stor jobb,men dette kunne jo lett blitt sendt til noen avis redaksjoner,som kanskje hadde giddet å sette fokus på dette her?

Fredriksstad Blad har fullstendig oversikt og kontroll over disse svimlende summene som FFK betaler Værste. De velger derimot ikke å gjøre en dritt med det, i fare for å tråkke noen høye herrer på tærne. 

Slik er det, det er viktig å være kompis med alle. Heller det enn å ta en ordentlig fight slik som gutta i fotballbladet Josimar har gjort.

Det er nesten flaut at akkurat Josimar må fortelle fredrikstadfolk om ståa, mens byens største avis ikke har baller nok.

Jeg har sagt det før flere ganger, og sier det igjen. Det er helt for JÆ.... at VÆRSTE AS (Fredrikstad Energi/Fredrikstad Kommune og Brynildsen) utnytter vårt kjære FFK!! Yell  

Godt å høre at Josimar synliggjør galskapen. 

Når det gjelder Fredrikstad Blad, så abonnerer jeg på papirutgaven. Det blir det slutt på nå, hvis ikke de ikke synliggjør blodsugerene til FFK i løpet av førstkommende uke. Yell

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f