Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5514

Lagt til: 10 aug 12, 10:51

Tarik er for meg symbolet på¨at FFK er blitt en toppklubb å være stolt av(er nok av andre ting å sette fingern på som man er mindre stolt av). En lokalt utviklet gutt som har blitt landslags spiller. Da han dro til Heerenveen var det litt leit, men var også litt stolt(!). Når han nå velger RBK gjør det virkelig vondt(nesten på nivå med nedrykket i -09).

Men jeg bebreider han ikke, og er ikke bitter. For det første så forandrer alt seg relativt mye raskere for en gutt på 20-24, enn for meg som er halvgammel. Om han sier noe bombastisk det ene året kan det forandre seg til året etter. Det er forståelig. For det andre er dette også en arbeidstaker som velger å bytte jobb når det kommer et bedre tilbud. Dette er jo ikke uvanlig, i arbeidslivet. Han har tross alt ikke mer enn 10-12 år igjen av karrieren, og det handler om å forvalte den som best mulig.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f