Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 10 aug 12, 09:13
Endret: 10 aug 12, 09:25
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av arte et labore

Det eneste måtte være at Rosenborg i samtalene med Tarik har sagt noe sånt som at hvis Tarik ikke signerer nå, så ser RBK seg om etter andre muligheter. Det er jo tydelig at de vil ha inn spillere nå, ikke etter sesongslutt, for å ta opp kampen om seriegullet allerede denne sesongen.

Tarik fikk kanskje med det kalde føtter og med kun Pescaras tilbud friskt i minne, så tenkte han kanskje som så at det var Rosenborg nå, eller en uviss fremtid med kanskje mindre lukrative tilbud etter sesongen. Jeg er nemlig ikke så sikker på om Tarik ville vært like interessant for RBK etter sesongen om de hadde handlet inn en lignende spillertype nå. De har svidd av en del penger allerede, så det spørs om Rosenborgs tilbud til Tarik hadde blitt stående også etter sesongen. Pengebingen til RBK er jo ikke bunnløs lengre.

Det er den eneste plausible forklaringen jeg kommer på som gjør at han valgte å dra nå. Ettersom Molde ikke har lagt inn noe bud nå (?) så fryktet han kanskje at det var lite alternativer igjen etter sesongen. Han ville rett og slett ikke miste sin plass i køen.

God oppsummering av george, men tror du treffer spikeren på hodet her..

RBK har hentet inn tarik/diskerud og det virker nå som bakenga skal tilbake på lån. Prica forsvinner og iversen er iversen.. hoftun har fått knallhard kritikk og ville nok vise handlekraft foran høsten og evt europa-liga og ville nok gjøre unna handlinga nå

tarik har nok blitt overrasket over kvaliteten på tilbudene fra utlandet og det beste utstillingsvinduet i norge er rbk/molde..  tore p har nok vært i kontakt med molde og vil jeg tro uten at det kan ha vært den store responsen..

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f