Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 28 jul 12, 16:20

 

- De tenker bare butikk

"Ifølge Fredrikstad Blad mener Høili at forslaget om stadionet på FMV er en uheldig kobling mellom Værste og FFK Eiendom. Han tror tanken om god butikk er sterk hos Værste-aktørene.

– Nettopp et stadionanlegg er kanskje alfa og omega for å komme videre med en utviklingsprosess på FMV. Det er antagelig her hele poenget ligger. Her finner vi også svaret på hvorfor ordfører Ole Haabeth jubler over planene. Men ingen forteller hvem som skal betale moroa. Jeg kan vanskelig tenke meg at kommunen er interessert i å ta regningen, sier Høili til Fredriksstad Blad.

Høili mener det er omtrent like mange som støtter forslaget til stadion på FMV, som til alternativet på Holmen, altså der stadion ligger allerede, og han er spent på hva utfallet blir.

– Mitt engasjement er ikke tuftet på noe annet enn interesse for klubbens beste, sier han"

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ostfold/3810121.html

 

---------------------------

"Vanlig sunn fornuft er ikke særlig vanlig."

-Francois de Voltaire


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f