Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 01 jul 12, 02:43
Endret: 01 jul 12, 02:59
Endret av: Thygesen

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg er helt uenig. Jeg synes Ramberg gjorde et meget god kamp mot Sogndal, spesielt i første omgang. Da spilte han enkelt, på ett og to touch hele veien. Hadde en ro i spillet sitt som var herlig å se på.

Ramberg har absolutt ikke spilt seg ut av laget, og Holm har absolutt ikke spilt seg inn på laget.

Hvis Hussain har tenkt til å spille fremover må han gripe sjansen han evt vil få som innbytter. 

Jeg synes Ramberg hadde mye slurv og feilpassninger- spesielt i første omgang.

Jeg er enig i at Ramberg ikke nødvendigvis har spilt seg ut av laget, men jeg synes han bør brukes i en annen rolle.

 Nå vil jeg presisere at jeg ikke ønsker å finne syndebukker og ødelegge det faktum at vi er inne i en god periode, med et lag som presterer på banen igjen- Jeg synes Ramberg er en god fotballspiller når han jobber rundt spissene eller kan ta dype løp inn fra kant. Det funka bra mot viking, og det mener jeg kan funke bra også mot LSK.

 

 

---------------------------

"Vanlig sunn fornuft er ikke særlig vanlig."

-Francois de Voltaire


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f