Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 23 mai 12, 21:07

Jeg har oppholdt meg i Spania de siste 7 md og skjønner at jeg ,tross i-pad etc, ikke har fått med meg alt omkring det økonomiske. men tør jeg komme med et spørsmål; var " kosten " en redningsmann , eller kostet han oss dyrt. Jeg bare spør. Det er lett å forstå at klubben har blitt drevet litt kriminelt av de herrer som har sittet med makta. De måtte være klar over at bobblen en dag ville sprekke. Men tross alt så er jeg villig til å bistå etter beste evne. Jeg skjønner at det er Brynildsen og co som sitter med nøkkelen. Med den økonomien de sitter med bør de være med på en reforhandling av de kontraktene som løper med klubben. Det hadde vært for jævlig hvis værste direkte eller indirekte ville " hive " klubben ned tilbake til gjørma. Da vil de vel lage" ris til egen ræv " som heter.

Ellers kan jeg opplyse aty jeg får dekket mine sportslige behov med Torrevieja herrehåndball som spiller i øverste liga i Spania og Hercules FC som fra Alicante som er på nivå 2 i fotball. Det er også bare en 40 min til Murcia i samme divisjon. Så  det er nok å ta seg til, men tankene er nok i FFK.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f