Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 mai 12, 14:51

I Amundsens 4-4-1-1 ville jeg mye heller trukket Etzaz Hussain opp i den hengende spissrollen bak Tarik Elyounoussi, noe som også ville frigjort plass til en kreativ Daniel Berntsen på sentral midtbane sammen med Jabbie. Jeg er redd for at både Tarik og Hussain blir spillende for dypt i banen i den lagoppstillingen som er skissert i Fredriksstad Blad. Tarik bør helst være midtspiss i denne formasjonen, og Etzaz blir fort liggende for dypt i banen som en av to sentrale i 4-4-1-1. Dette er tross alt våre to beste og mest kreative offensive spillere, og de bør bekle de to fremste posisjonene.

Utover det er det fint lite å si på lagoppstillingen, men det er mest fordi alternativene er fraværende pga tynn stall. Ideelt sett burde verken Mads Hansen eller Ole Jørgen Halvorsen spilt fra start, da begge har åpnet sesongen svakt og bidrar urovekkende lite. Men i mangel på andre løsninger får vi bare være tålmodige og håpe ting plutselig endrer seg til det bedre...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f