Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 18 mai 12, 21:19

Hvis vi skal gå for 4-4-1-1 håper jeg på dette laget:

Jon Knudsen

Andreas Landgren - Jørgen Horn - Vidar Martinsen - Benjamin Dahl Hagen

Tarik Elyounoussi - Khalifa Jabbie - Daniel Berntsen - Etzaz Hussain

Alexander Ruud Tveter

Ole Jørgen Halvorsen


Jeg vil ha noen skikkelige arbeidshester på midtbanen. I tillegg vil jeg ha Tarik mye mer involvert i spillet, og det tror jeg han kan bli ved å spille på midtbanen. Som spiss får vi ikke brukt han godt nok synes jeg.

Alexander Ruud Tveter er mye bedre når han blir mer involvert i spillet, så en offensiv midtbanerolle tror jeg kan passe han bra. En annen mulighet er å bytte plass på Ruud Tveter og Hussain, slik at Hussain får den offensive midtbanerollen. Ruud Tveter var klart best som venstre kantspiller i Follo med masse ballkontakt.

Ole Jørgen Halvorsen kontra Mouhamed Gueye. Den er vanskelig. Halvorsen har sammen med Dahl Hagen vært vår dårligste spiller hittil i år, men jeg går og håper på at det skal løsne snart da. Han har absolutt farta inne, så forhåpentligvis starter han på noen gode løp i bakrom som kan gi målsjanser og scoring. Jeg vil ha han som spiss siden han har mislyktes med stort sett alle involveringer som kantspiller.

Hvis Jørgen Horn er frisk SKAL og MÅ han rett inn på laget. Da får heller Strømsborg vike. En annen mulighet hadde vært å sette Strømsborg inn på Martinsens plass, skyve Martinsen ut på venstreback, og benke en til nå svak Benjamin Dahl Hagen. Men så er det det med å bruke spillere der de ikke hører hjemme igjen da.

Jeg går utfra at Valencia er skadet, Holm er sjuk/skadet/whatever (vi får jo aldri vite noe), Ramberg skadet og Duré skadet. De er da ikke vurdert av meg før denne kampen.

Har en dårlig følelse, men håper det gjør at FFK storspiller og vinner. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f