Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 13 mai 12, 21:44

Siden jeg ikke kjenner noen City-fans, og det ikke finnes noen her inne, er det vel ABU-gjengen jeg får gratulere ...

Det var da ikke nødvendig å gjøre det spennende. Jeg hadde i utgangspunktet ikke særlig til forventninger, men må jo innrømme at jeg begynte å få trua da QPR hadde 2-1 med ti minutter igjen. Som folket sier, United har jo selv avgjort et pent antall kamper på denne måten.

Sesongen sett under ett er det vel fortjent at smurfene vinner. De har bare hatt en relativt kort dårlig periode, og har nok imponert flere ganger enn United har gjort. Det blir spennende å se hva Mancini klarer med denne gjengen nå. En ting er å bygge et stjernelag med ubegrensede midler tilgjengelig, noe helt annet er å opprettholde sulten etter seiere når suksessen er oppnådd. Særlig med tanke på at nesten alle spillerne er hentet inn over en relativt kort periode, for lønninger som ingen andre kan konkurrere med. Og man kan spørre seg om alt tullet rundt Tevez og Balotelli nå blir glemt, når laget har vunnet.

Jeg håper virkelig Bayern vinner CL, for jeg ser mye heller Tottenham enn Chelsea som Englands fjerde representant til høsten. Forhåpentligvis går Roman lei av hele greia om Chelsea går glipp av CL til høsten.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f