Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mai 12, 20:23

Jeg unner virkelig Citys trofaste supportere dette. Penger eller ikke penger, de har aldri gitt opp. Fantastisk morsomt når Kun Agüero smeller inn 3-2 på overtid. 

Om jeg unner laget og spillerne dette er en annen sak. 

Fantastisk deilig for en Arsenal-supporter at vi endelig har litt flyt også. WBA glemte å stille opp med keeper i dag, og det sier ikke jeg nei takk til ihvertfall. Så ufattelig deilig å kapre tredjeplassen og være sikret Champions League neste sesong. Tottenham tar fjerdeplassen, og nå er det sikkert endel Spurs-huer som er nervøse og veldig spente på hva som skjer i CL-finalen mellom Bayern og Chelsea.

Jeg håpte i utgangspunktet på Bayern München, men nå er jeg jaggu ikke sikker. Chelsea-seier gjør at Tottenham må spille Europaliga, noe som hadde vært litt artig. Men men, det hadde vært gøy om Bayern hadde slått Chelsea i CL-finalen. Uansett - I don't care. Nå er vi i Champions League neste år uansett. Laughing


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f