Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 09 mai 12, 22:33

Jeg har vært superkritisk til at Aune har fått fortsette så lenge som han har. Men å sparke ham nå? Nei, nå får de som har båret ham på gullstol og hyllet ham blindt i årevis ta ansvar og gi ham mer tid som dere har hylt om i en evighet. FFK har problemer i alle bauger og kanter, ingen topptrener ved sine fulle fem vil overta FFK idag. Nå får vi bare få kontroll på økonomien først og fremst. At vi taper idag og spiler dårlig om dagen er ikke først og fremst Aune sitt ansvar, det er et resultat av en klubb som er i motvind og oppoverbakke.

Det var århundredts tabbe å la Aune overta etter Nordlie. Men keiseren hadde fått nye klær, så det var ingen som turte å si høyt at Aune ikke hadde fått til en d..... før, hvorfor skal han klare det nå?

Gå på stadion og hjelp gutta og Aune. Denne sesongen tror jeg blir vond hard og lang. Gutteklubben grei har kokkelimonka bort  pengene på piker, vin, bonuser og sang, valgmulighetene er få. Nå må vi bare "stå han av" som best vi kan og "backe" laget, treneren og den nye ledelsen.

Denne gangen er jeg helt enig med at vi ikke har råd til en opprivende trener debatt akkurat nå.

Heia Fredrikstad!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f