Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 02 mai 12, 22:47

Newcastle imponerer mot Chelsea. En strek i regningen at Cheik Tiote måtte ut med en smell i hodet, men nå mot slutten av kampen melder kommentator at han visstnok er OK.

Tottenham banker Bolton, noe som er en fordel for Blackburn og QPR, og i tillegg blir det nå reell spenning om to av CL-plassene. Jeg våger å avskrive Chelsea nå, for nå må de ta igjen fire poeng på Newcastle eller Tottenham - eller fem på Arsenal. Og siden det bare er ett poeng som skiller Arsenal fra Tottenham og Newcastle, er det ikke utenkelig at de faktisk blir passert.

Riktignok har Arsenal det enkleste kampprogrammet av de tre; Norwich og WBA er begge uten noe som helst å spille for. Newcastle skal opp mot Man City og Everton, mens Tottenham har igjen Aston Villa og Fulham.

I bunnen tror jeg faktisk både Bolton, QPR og Blackburn kommer til å vinne til helga. Ser vi da på hva de tre lagene har i siste runde, er mitt tips at det blir Bolton som berger plassen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340