Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 apr 12, 14:31

Spillerne bør skamme seg over innsatsen de første 30 minuttene eller så. Det luktet faktisk av undervurdering - og det er utilgivelig. Andreomgangen er bra. Det minnet om Sogndal-kampen i fjor, også der framsto man som et nonchalant juniorlag fra avspark og hevet seg etterhvert.

At vi faktisk taper kampen når vi har kommet tilbake til 3-3 er mer uflaks enn udyktighet, for etter 3-3 var FFK det klart beste laget.

Underveis i kampen var jeg rasende over straffesparket, og over offsideavvinkingen på Halvorsen da han satte inn en retur. Samt selvsagt avvinkingen av Tarik, selv om han burde spilt til han hørte fløyta. Men reprisene viste at straffesparket nok var greit. Det var faktisk sleipingen Høiland selv som sendte ballen i retning hjørneflagget.

Om vi begynner å levere jevnt på det nivået vi hadde etter pause vinner vi nok en del kamper. Nivået fra første omgang, derimot, tilsier at vi slår følge med Stabæk ned til Strømmen, Ull/Kisa og andre festlige lag igjen. Gårsdagen viste nok engang at FFK er et av/på-lag, hvor "på" faktisk er riktig så bra. Jeg håper Aune klarer å bruke førsteomgangen som en vekker slik at det for framtiden ikke er innstillingen som fører til nye perioder "av". Om man er "av" på grunn av at nøkkelspillere ikke har dagen, får det være greit - det er en naturlig konsekvens av en tynn stall. Men dårlig innstilling er utilgivelig - spillerne skal tross alt være profesjonelle.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f