Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 apr 12, 20:36

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Erikk


Hvis Værste flår klubben blir den sportlsigge satsingen så lav at det går hardt utover både sponsor-og publikumsinntekter. Vi klarte oss i Tippeligeaen forrige sesong. Kanskje vi klarer denne også, men med så lav sportslig satsing vil vi rykke ned til slutt. Da vil vi ikke vær være i stand til å betale Værste for leie av stadion, og jeg kan ikke forstå hvorfor Værste sitter og ser på at dette skjer.

Dette blir å forenkle det hele veldig. Klubben har brukt mer penger(99 % av dette på det sportslige) enn de har tjent i mange år. Dette må det gjøres opp for parallelt med dagens sportslige satsing. Derfor har vi ikke mer penger å satse på det sportslige enn klubber med langt mindre inntektsgrunnlag, som Sogndal osv.

Værste har jo tross alt strukket seg ganske langt i å sanere gjeld, samt betalingsutsettelser. Men de ønsker å forrente sine investeringer i noe grad. Kan også forstå at de setter Sport AS og administrasjonen under administrasjon da man ikke har holdt seg innenfor avtalte rammer.

 

til dels enig i dette,men.......jeg etterlyser en plan....en 'drøm',en målsettning,om hvor vi skal,og når vi ønsker å komme dit. Noe som alle kunne samles om. Slik det er nå,så er det liksom 'dag for dag' prinsippet,og med denne meget usikre økonomiske situasjonen,så vil vi måtte ta noen år i Adecoen,desverre-mest fordi at spiller-materiellet ikke er godt nok,når de beste forsvinner/eller kontrakter går ut.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f