Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 apr 12, 14:57

Jeg sa tidligere at HVIS plast måtte til for å redde økonimien,så var jeg FOR plast. men..............: etter å ha lest mange gode innlegg her inne,begynner jeg å tvile.

Hvem er det som har en 'agenda' her?...hvem vil 'tjene' på at det legges plastikk på stadion?

Jeg tror at FFK ikke vil tjene på dette,på sikt. Mange spillere som kunne villet kommet hit,vil plutselig ikke,pga av at vi spiller på plastikk. Jeg skjønner at klubber som nord for Trondheim må ha plastikk,pga kulde,snø osv. I Europa har vel noen lag i Russland plastikk også...pga klimaet. Ellers spilles det på naturgress.

Ville eks England sagt ja til å spille imot Norge,hvis det var plastikk på Ullevåll? Hvorfor får man støtte for å legge plastikk,men ingen støtte for å legge naturgress?

Dette er politikk,og jeg har bikket over til at jeg vil ha naturgress.....og jeg kan ikke skjønne annet enn at FFK også lander på denne løsningen. En ide er å høre med investorer,for så å lage en kombinert Hockey/fotball anlegg et eller annet sted,der Stjernen og FFK samarbeider...gjerne sammen med Håndballen også...en skikkelig storstue,for Hockey,innebandy.håndball og fotball.

Så kan Værste sitte der med et annlegg alene.-men dette skjer vel ikke med det første.Wink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f