Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 22 apr 12, 10:57

Opprinnelig postet av Rey

Tidligere i uken gikk Odd Hasselgård ut og sa at stadionmatta må byttes om to år. Dette avviser i dag Johnny Trandem i Østfold Gress, firmaet som la den eksisterende matta på stadion.

Hva er det egentlig som foregår? Odd Hasselgård er sikkert en dyktig kar, men han er neppe noen gress-ekspert…

Etter denne ”grausame salbe” i Demokraten må det forventes at Hasselgård kommer opp med navnet på ekspertisen han støtter seg til – og lar disse få argumentere direkte.

Eller eventuelt om dette er politikk, og at det er ”gress-ekspertene” i as-styret m/ bakenforliggende organer han har dette fra. Jeg håper inderlig ikke det er det siste som er tilfelle, og at man her opphøyer 5 år gammelt ”løsprat” til avgjørende argumenter idag for å imøtegå en ganske overveldende opposisjon og ”få det som man vil”

Da viser man jo for all verden at man ikke har lært noe som helst av de foregående års tvilsomheter, og at det nå i tilfelle – av alle ting – er egne supportere, medlemmer og spillere man forsøker å lure.

Jeg håper inderlig at dette ikke er virkeligheten i klubben.

Regner med at Demokraten følger opp dette og får ekspertisen til Hasselgård på banen – bokstavelig talt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f