Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 13 apr 12, 11:18

Opprinnelig postet av Robbie

Opprinnelig postet av Jasko

Tromma må bort? Virkelig? Har du noen form for innsikt i supporterkulturen?

For et håpløst svar. Innsikt i supporterkulturen? Hvilken supporterkultur? Det finnes nemlig flere kulturer enn Sør-Europeiske/Sør-Amerikanske supporterkulturen du tydeligvis mener er den eneste.

Når det er sagt, så synes jeg tromma funker brukbart på Stadion. Men ikke på bortebaner hvor vi er 100-200 stk. Min mening :)

 

For et enda mer håpløst svar du gir da.

Jeg mente selvfølgelig det som skjer i Fr.stad for tiden. Trommen har vært her de siste årene og den er det eneste (sammen med de i midten på PH-feltet) som gir liv på stadion. Gjennom hele fjorsesongen var det meget stille på PH feltet, bortsett fra når gutta fra Supras holdt på. Slik er det den dag i dag.

Så kan en spørre seg om den stillheten skyldes tromma eller ei? Altså synger ikke folk pga at de føler tromma bråker? Jeg har personlig andre teorier om dette, som jeg har skrevet om her i forumet tidligere. Dog er det tydelig at mange her ikke er av samme oppfatning som meg. Det eneste spørsmålet som kan gi noen reelle svar om tromma og stemningen på tribunen generelt er: Hva ble gjort bedre før, som ikke blir gjort nå? Det spørsmålet kan vi vel alle svaret på.

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f