Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 12 apr 12, 11:26

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Scout

Totalt uenig med trådstarter. Tromma er med på å piske opp stemninga, hjelper folk uten takt og tone til å finne den, og skaper liv og røre. Diskusjon over Wink

Gjør den det? Eller, for å stille spørsmålet litt annerledes: Ble Plankehaugen som helhet bedre til å synge da dere begynte å bruke tromme? Eller er tromma bare en "hellig ku" for dem som etterstreber en bestemt type stil på tribunen?

Jeg føler den er et godt hjelpemiddel, og jeg er ikke blant dem som sikler etter supporterkulturer hvor trommer har vært brukt i lang tid, ei heller bluss, røykbomber eller lignende. Jeg var undrende da det ble diskutert for noen år siden, men ble overbevist. De kampene de siste årene hvor tromma har vært fraværende synes jeg folk har vært mer i utakt, flere (bl.a jeg) har sagt høyt at vi savner den. Men om PH som helhet automatisk ble bedre til å synge... det tør jeg ikke svare på. MEN jeg er ganske sikker på at vi vil bli dårligere i en lang periode dersom den tas bort nå.

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f