Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 11 apr 12, 23:02

Opprinnelig postet av Tøfflus

Men Wigan borte kan bli alt fra meget lett til meget vanskelig. De er desperate nå og har fått noen gode resultater i det siste, men om United får det første målet tror jeg det blir stygt for Martinez' mannskap.

Møk. Møk. Møk. Årets dårligste kamp av United, og da har jeg ikke glemt fadesen i Newcastle. Wigan var gode, det skal de ha, men United presterte ikke i nærheten av toppnivå. Svært langt unna, faktisk. Tempoet var fraværende, spissene tiltaksløse, backene fikk aldri bidratt offensivt og sentralt på midtbanen ble Carrick og Giggs dominert. Flaut.

Dommer Dowd og assistenter kan neppe sove godt i natt heller. To grove feil, samt en mindre grov som like fullt ledet til Wigans mål. Det var ikke corner. Men både annulleringen av Wigans mål i første omgang, og at han ikke ga straffe da Figueiroa blokkerte Valencias innlegg med armen, var grovere feil

I samme slengen vant smurfene 4-0 over West Brom, det er tilbake på fem poeng, men på lørdag har de en ny tøff bortekamp. Mancini prøver seg fortsatt med "it's finished", men kjøss katta, mann. Det er ikke over. Dette er tidligst over den 30. april.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340