Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 09 apr 12, 12:51

Dytt i rygg? Hadde han ramlet hvis en humle hadde satt seg bak på drakta hans også? Ja, jeg tror faktisk det i denne situasjonen. Her hadde han rett og slett bestemt seg, og slengte seg når han merket pusten til motstanderen en meter unna. Men når det er sagt er ikke Young verst i klassen uten at det unnskylder noe som helst.

Dette er først og fremst en klar offside noe som linjemannen SKAL se. Elendig å la den gå. Deretter faller Young så teatralsk at jeg ihvertfall får brekninger. Flott at de aller aller fleste United-supportere faktisk tar avstand fra dette fallet som gjør Young til en kandidat for Storbritannias OL-lag i stuping 2012. Litt mindre skru i fallet/stupet hadde gitt høyere karakter.

Som sagt - slikt skuespill må slåes hardt ned på uansett om man spiller på United, Arsenal, Blackburn eller Spurs.

Ulovlig forseelse av Shaun Derry? NEI!!

Eksemplarisk oppførsel av Shaun Derry etter at Mason viste han ut? Ja, absolutt. 

Hadde United vunnet uansett? Mest sannsynlig.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340