Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 17 mar 12, 19:57
Endret: 17 mar 12, 20:05
Endret av: FFK pra sempre

Det skal velges inn tre nye medlemer til klubbstyret, leder, ett medlem og en vara.
I tilegg til valg av leder og nestleder.

Valgkomiteen har innstilt følgende to kandidater:

Gjøril Anett Johnsson 40 år, med håndball og NISO erfaring - styremedlem velges for 2 år
Frank Jensen 58 år, tidligere fotballspiller og driver av en kiosk - varamedlem - velges for 2 år

Hvor godt disse to komplimenterer det sittende styret, og tilfører styret nødvendig kompetanse skal jeg ikke gå inn på.
Og Johnsson går uansett inn på kvinnkvoten vi er pålagt å ha.

Men jeg vet det er flere som er skuffet over at Øystein Holt heller ikke denne gang ble innstilt.
Han var veldig nære i fjor, og flere har foreslått han for valgkomiteen, det var derfor med undring å lese Terje Sørlie og valgkomiteens innstilling.

Øystein Holt er en meget god kandidat av flere årsaker.
Gjennom mange år har han bevist sin kjærlighet og ikke minst lojalitet til klubben i våre hjerter.  Han brenner for fotball og klubbdrift og har økonomisk utdannelse.
Han står for åpenhet, kjenner vår historie, og vil være en garantist for god kontakt med supporterne.
Og ikke minst vil han redusere gjennomsnittalderen i gruppa, som er relativt forgubbet.

Men det er ikke oss men årsmøtet 20 mars, som skal overbevises om at Holters ville gjort en god jobb i klubbstyret. Og det eneste som skal til er at ett medlem stiller benkeforslag.
Da kan snøballen fort rulle, spesielt hvis flere medlemmer kommer seg ut av sofaen på tirsdag.

 

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340