Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 15 mar 12, 21:06

Returoppgjøret mot Athletic Club Bilbao ble mye det samme som kampen på Old Trafford, bare at United skapte mindre. I perioder av kampen virket det som United-spillerne tok dette som en treningskamp. Kombinerer man dette med at Athletic la ned en framifrå arbeidsinnsats, var skjerpet og holdt godt tempo kampen igjennom, så det veldig ensidig ut.

Greit nok at jeg, og mange røde jævler med meg, synes at ligaen er viktigere enn EL. Like fullt trodde jeg da fotballspillere hadde en viss mentalitet i bunnen som ikke tilsa slike slappfisk-takter. Når motstanden viser seg formidabel, da burde man bli tent til innsats og ikke fortsette i det sporet som har vist seg å ikke virke.

5-3 til baskerne sammenlagt er fortjent, selv om to av målene deres på Old Trafford aldri skulle fått skje (1-2 var offside og 1-3 kom etter en uforståelig avblåsning). De svidde flere store sjanser, United skapte mindre enn minst.

Jeg håper baskerne vinner hele skiten.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340