Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 08 mar 12, 10:24
Endret: 08 mar 12, 12:35
Endret av: Tøfflus

Vel, Ferguson har ikke for vane å like kjepphøyhet fra unge spillere. Det kan godt være at han rett og slett ikke er fornøyd med holdningene til Pogba (det var definitivt tilfelle med Morrison) - og hvis manageren ikke liker holdningene dine, har du ingen framtid i klubben.

Jeg har ennå til gode å se en spiller som har kommet gjennom Uniteds akademi, fått støvelen før de fikk sjansen til å etablere seg i førstelagstroppen for deretter å lykkes i en annen toppklubb. United har fått fram en god del spillere gjennom eget akademi som har spilt en viktig rolle i troppen, men de har alle måttet være tålmodige. Selv ikke en spiller som Beckham spilte ofte for A-laget da han var 18.

Om Morrison og Pogba er verdt flere 10-talls millioner kroner, vil tiden vise. Morrison har altså endt opp i West Ham, og det spurs om vi vil se ham i en toppklubb i England i framtiden.

Jeg er enig i at det er synd at Morrison og Pogba ikke vil få muligheten til å etablere seg i troppen, men samtidig skal det ganske ekstreme ting til for å rokke min tillit til at Fergusons valg er til Uniteds beste.

PS: En relativt grundig artikkel fra Andy Mitten om Pogba-overgangen her:

Artikkel

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340