Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 28 feb 12, 19:33

Ja, det husker jeg.  Den saken og en del påfølgende harme fra supporterne var vel grunnen til at Værste ønsket en uavhengig granskning. 

Granskningen (fant jeg ut etter litt googling) ble gjort av et advokatfirma.

I en av saken jeg linket til uttaler Advokat Marius M Gisvold blant annet:

"Løsningene med de omdiskuterte B-aksjene karakteriserte man som en optimal løsning for FFK. Eiendomsselskapet trengte egenkapital for å oppta lån, og overførselen kunne rettslig sett ikke skjedd som gave."

"Bruken av Holmen-midlene som et rentebærende lån til Fredrikstad Stadion, og ikke som et innskudd, karakteriserte Gisvold som en meget god løsning for FFK." 

"På sikt, når byggelånet er nedbetalt om forventet ti år, vil midlene frigjøres som et fond på 25-30 millioner til fri benyttelse for klubben."

Som du skriver i et tidligere innlegg baserer du kritikken av stadionavtalen, som du selv skriver, kun på spekulasjoner. Jeg mener et advokatfirma som er engasjert til å gjøre en uavhengig granskning må regnes som pålitelig og at kritikken av stadionavtalen er fullstendig skivebom i denne debatten. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f