Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 21 feb 12, 01:33

Opprinnelig postet av Glenn78

 

Nej jag tror inte vi kommer att leka med er. Norska lag är duktiga på att kämpa och att inte ge upp på förhand.

Äger ni eran arena? Lånade ni massa pengar för att bygga om Fredrikstad Stadion?

Ni har sålt Borges till våran värsta rival AIK. Vad kan ni säga om Borges? Är han så bra som AIK säger att han är?

 

Jeg trur ikke motstanden vil være så hard nå, vår relative trener kan neppe klare å få en god formasjon ut fra de vi har igjen nå på under en uke. Og inntrykket du har av norsk fotball blir nok ganske svekket om du trur du vil se et godt FFK lag til lørdagen. 

 Vår arena, eller stadion som vi kaller det, er vel ikke direkte eid, i så fall av en eller annen bank :p Dog var det nødvendig med ny stadion, den gamle var vel egentlig falleferdig og er nå snart revet ned. Og den gamle hadde kapasitetsproblemer.

Men jeg trur ikke vi skal skylde på dårlig økonomi pga. ny stadion, for økonomien var (tilsynelatende) relativt bra i en periode (selv under ny stadion).

 Borges, som en annen har skrevet her, er bra hvis han vil spille. Han var ikke bra det siste halv-året for FFK, mulig mangel på motivasjon. Men jeg er også redd han vil bli en storspiller i AIK. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f