Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 16 feb 12, 18:29


Du skriver at Supras kan fremstå litt veslevoksne RG . Det kan jeg forsåvidt være enig med. Gruppa består av unge mennesker som naturligvis vil opp og frem. Gutta elsker tribunekultur så de gjør derfor alt for å lage liv på tribunen .

Iveren etter å få med flest mulig kan kanskje oppfattes litt feil noen ganger, da engasjemanget til tider kan bli litt høyt. Jeg skjønner jo at en 40 åring ikke har lyst til å bli belært av noen "snørrunger" på 20 år .Det er vertfall slik noen mener. Selv er jeg 24 og jeg hadde ikke blitt mye blid hvis en 15 åring tatt seg til rette rundt meg.

 Men jeg må jo stille folk spørsmålet , hvorfor kappe hue av de yngste som antageligvis er noen av de ivrigste ildsjelene på stadion . Jeg snakker 10-30 unge ildsjeler som til tider kanskje kan være litt vell ivrige. Men vi trår da sjeldent over streken, å gjør vi det så er det ikke mere en unge flest ville gjort.. Antageligvis så gjorde dere mye værre ting i deres egen ungdom .

Vi snakker ungdommer som har lagt ned tusenvis av timer til dugnad. Jeg har forlengst mistet tellinga på hvor mange timer jeg har tilbragt på tifo rommet . Vi gjennomsøker internet for å dikte sanger som ikke noen andre grupper i Norge har brukt, slik at vi kan fortsette å utvide sangrepportoaret som Plankehaugen har utvidet gjennom disse årene. Det var ingen som klaget da Plankehaugen lagde egne cder med 10-14 nye sanger .

Jeg må innrømme at jeg blir ganske oppgitt over hylekoret som står på siden å kapper hue av de oppsnasige snørrungene så fort de prøver på noe nytt som kan bidra til bedre stemmning.

Men det må da gå an å møtes litt på halveien her slik at vi kan prøve å dra i samme rettning ..

Jeg har vært så heldig i år at jeg ble stemt inn i styret . Vurder å arrangere "tribunemøter" en gang i uka i Plankehaugens regi .

Jeg ser for meg litt uformelle møter der det kan diskuteres tifo, sanger osv osv osv . Vi kan se på filmer fra andre klubber og dele fanziner. Ser for meg at max 4-5 fra Supras tar seg en tur slik at det blir enkelt for andre og føle seg innkludert raskt .

Hva syns folk om den siste ideen ? Kan dette bidra til til tribunelivet ? Samt skape dialog ?

 

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f