Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 feb 12, 15:02

Opprinnelig postet av arte et labore

At smurfene i sin første sesong noensinne er med på mange borteturer er vel ikke så overraskende. Skal man sammenligne så får man sammeligne Fossefallet 2010 med Plankehaugen 2004. Tror vi slår dem glatt der med tre tusen (?) i åpningskampen borte mot LSK blant annet. 

Forsåvidt. Jeg var forøvrig på den LSK-kampen. Ganske festlig å se 40 busser stoppe på et jorde midt i Rakkestad og mange hundre mann ut i grøfta for å slå lens samtidig Cool I tillegg til å fylle bortetribunen var det en god del fra Fredrikstad på langsiden vis-a-vis Kanarifansen også.

Dog ønsker jeg meg tilbake til noe nærmere nettopp disse tilstandene. 2004-tilstander er nok for optimistisk, men de siste par-tre årene (08, 09, 11, er jo ingen vits i å sammenligne med 2010) har borteoppmøtet vært skuffende. Med unntak av kvaliken mot Hønefoss må vi vel tilbake til Lyn-kampen i 2007 for å finne en skikkelig mobilisering til en enkelt bortekamp.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f