Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 10 jan 12, 14:10

Opprinnelig postet av foyn

Det er mulig jeg må rfreshe hukommelsen min, men det slår meg at det var en klubb som tillot en klokke hvor det viste hvor lenge siden det var naborivalen hadde vunnet et trofe..

Det var før "welcome to manchester"-plakaten ble hengt opp og naborivalen var langt under båten..

Noble in victory - gracious in defeat som det heter..

Nå begynner det å bli veldig søkt her. Klubben tillot supportere å ha et slikt banner hengende på stadion, ja. Hadde banneret blitt hengt opp på offentlig sted i byen, i regi av klubben selv, hadde du hatt en sak. Og på motsatt side; hadde den aktuelle plakaten på Deansgate vært satt opp av City-fans på eget initiativ hadde det ikke vært noe å bry seg med.

Og denne diskusjonen er jeg ikke interessert i å fortsette i denne omgang. Som sagt, jeg - og andre United-tilhengere - legger antagelig mer i et slikt stikk fra City enn hva folk som hverken holder med United eller City gjør. Samtidig gjør du poenger av ting som selv City-fansen ikke blir fornærmet over. Bannere på tribunen er, og har alltid vært, en del av rivaliseringen mellom ulike fans.

Og hva i all verden har "noble in victory, gracious in defeat" med dette å gjøre? Jeg kan jo nevne at da City vant FA-cupfinalen i mai, ble det omtalte banneret tatt ned, av de som i sin tid hadde hengt det opp.

Som sagt, denne diskusjonen får du ta med noen andre, for jeg er ikke interessert i å fortsette den.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340