Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 09 jan 12, 10:01

Opprinnelig postet av Tøfflus

Men kritikken mot Benitez i den aktuelle situasjonen slutter jeg meg helhjertet til. Han omtalte Everton som om de var en klubb fra lavere divisjoner. Han var smålig og arrogant, og Ferguson kritiserte ham for det. Man skal ikke heller ikke glemme at forholdet mellom Benitez og Ferguson var ganske surt de siste par årene av Benitez' regjeringstid på Anfield.

Det interessante i den settingen var at fergusons synkroniserte angrepene med lakeiene sine i LMA - league managers association; de engelske managerne som han inviterer til julebordet sitt.. Allardyce, moyes og et par andre kjørte hardt på benitez og det ble fyrt opp ganske kraftig i avisene..

ferguson brukte makten sin ganske brutalt siden benitez hadde et knall-lag på gang og en av de som turde å stå opp mot ferguson og raljeringen hans..

Det er bare å se hvilken holdning LMA og de øvrige managerne kommenterte på kjøret benitez fikk av eierne/avisene kontra hvilken enorm sympati hodgson fikk..

Vi blir nok aldri enige her.. I mine øyne har ferguson hatt en enorm suksess på hjemmbane; brukbart i europa men han er fortsatt et bitte-lite menneske..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f