Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4681

Lagt til: 08 jan 12, 21:00

Han har vel sagt at det ikke er nødvendig - all den tid denne saken ikke er en sak mellom Manchester United og Liverpool, men mellom Liverpool og FA. Her en link om den aktuelle pressekonferansen, fra Manchester Evening News (med direkte sitat fra Ferguson på slutten).

Jeg synes i grunnen United har taklet akkurat denne saken bra, ved å si minst mulig. Jeg synes Liverpool har blamert seg ved at de velger å akseptere straffen samtidig som de kommer med mye "om og men", og topper det hele med en rund beklagelse rettet ut i løse luften, og ikke til Evra selv. Når det er sagt, synes jeg hele saken er overdrevet kraftig. Om Suarez har brukt et uttrykk som løst oversatt betyr "lille svarting" til Evra i en opphetet situasjon, så er det stygt. Men det sies mye stygt mellom fotballspillere. Åtte kampers karantene for dårlg gjennomtenkt valg av skjellsord? Det er strengt.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f