Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 des 11, 22:42
Endret: 31 des 11, 09:12
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Willy René

Registrerer dog at mange allerede har fordelt skyld og straff til de involverte i denne saken. Oppfordrer dog til å avvente til det foreligger en eventuell dom. Media har blåst dette langt over sine proporsjoner.og man finner sjelden hele sannheten der.

Dette er min helt personlige mening, men som alle andre supportere blir jeg dypt skuffet dersom det har foregått noe som ikke tåler dagens lys. Ellers ønsker jeg alle sammen Et Godt Nytt År og forhåpentligvis et godt sportslig år også.

Om saken er blåst langt over sine proporsjoner gjenstår å se etter at skatteetaten og skattekrim har foretatt sine undersøkelser. Slik saken er fremstilt så lukter det skattesvik lang vei, personlig håper jeg at det ikke er tilfelle.

Hvis det derimot er tilfelle det skatteetaten hevder så er det særs alvorlig både for skatteyteren og de som har medvirket (arbeidsgiveren) til dette. Det vil da være en skamplett som vil følge klubben og de involverte personene i lang tid.

Når det gjelder forhåndsdømming, og fordeling av skyld som du nevner, så merk at jeg aldri har nevnt noen ved navn.

Godt Nyttår ønskes.

Dumt av meg egentlig å blande navnet Rafn inn i dette, han står jo for en god motivasjon og inspirerende innlegg, og opptrer meget diplomatisk.

Så beklager Rafn!

Men ellers står jeg for mine utsagn i denne saken. Nå får vi kun vente og se og håpe at konsekvensene for klubben ikke blir for store.

GOdt Nytt År til alle, håper på et godt sportslig år uten konflikter og negative hendelser av noe slag.

 

 

 

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340