Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 des 11, 16:28

Borges på topp-3.

Tor-Kristian Karlsen, som i sin tid hentet Borges til FFK, mener costaricaneren har hatt en skuffende sesong i år.

– Jeg synes han var mye bedre da han kom i 2009. Da var han lettere i steget, og han virket bedre trent. Han bærer også litt preg av at han har spilt ut av posisjon i to og et halvt år. Han er egentlig defensiv midtbanespiller, sier Karlsen til TV2.

  

Karlsen sier jo mer eller mindre at Borges har blitt en svakere spiller på sine to-tre sesonger i FFK. Det er ikke positivt det han sier om vekta og steget heller. Borges virker rett og slett tung. Kanskje han rett og slett har en for høy matchvekt. Han er jo ikke akkurat lett på tå i utgangspunktet.

At gutten egentlig er defensiv midtbane overrasker meg litt. Jeg trodde han var offensiv midtbane.

Borges til AIK høres ut som en merksnodig overgang for meg. Absolutt IKKE et steg opp på karrierestigen. 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f