Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ifkgotet

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 nov 11
Innlegg: 5

Lagt til: 01 des 11, 23:03

Även om han går till en svensk klubb på en ganska jämbördig nivå så tror jag ändå att han kan kan fortsätta utvecklas. Spelar man länge i en klubb är det lätt att man spelar/presterar som man alltid gjort. Att gå till en ny klubb och en ny "kultur" innebär automatiskt förändringar och man finner kanske nya sidor om sig själv både som fotbollsspelare och människa. Sen lär han givetvis få större utmaning om han lyckas ta sig till Holland.

I en intervju idag så svarade vår nya tränare aningen kryptiskt på en fråga gällande Borges. Är det inte så att han blir bosmanspelare först 1 januari?

"När skriver Celso Borges på?

- Ingen aning. Det enda jag vet är att den spelaren du nämnde inte kommer att skriva på innan den här intervjun är slut. Och inte heller … jag skulle bli förvånad om den spelaren skriver på innan julafton. Det är ingenting som ligger i loppet."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f