Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 01 des 11, 15:25

Opprinnelig postet av Plankekæll

Sverige er vel utlandet? Wink

Uansett - Celso vil ikke utvikle seg noe mer i verken IFK Göteborg eller i Rosenborg kontra FFK tror jeg. Jeg skjønner liksom ikke helt vitsen med at slikt klubbytte.

Helt riktig - men ikke RBK, som jeg mente han bør unngå.

Opprinnelig postet av Robbie

Nå er det vel sånn at spillernes utvikling også avhenger av å ha bedre spillere rundt seg. I så tilfelle er RBK og IFK begge bedre lag enn FFK. Å si at FFK er et like godt utstillingsvindu som to "storklubber" som RBK og IFK er i beste fall naivt.

Det ligger mye i det at det har kommet en lengre vei nå enn før, men Borges har jo et vist "navn" fra før av uansett, utenandske klubber var/er interessert i han, så om han blir utstilt i FFK, RBK eller IFK er jo knakende likegyldig.

Videre så har spillernes utvikling mye å si i forhold til spillere rundt seg, men også med rolle, hvordan han passer inn og lignende. Han blir jo sett opp til i FFK, derimot; han har jo ikke prestert. En virkelig god spiller presterer jo uansett, presterer han som du sier kun med gode spillere rundt seg så er han jo ikke så jævlig god.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f