Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 22 nov 11, 22:08

1-0-målet til Tarik mot smurfene kommer høyt på lista. Der og da skjønte jeg at vi endelig skulle få has på dem i en tellende kamp.

Ellers må man jo sette pris på borteseieren mot VIF. Den var en viktig opptur etter at vi først hadde kastet bort hjemmekampen mot Sogndal og deretter hatt marginene mot oss i Haugesund og Trondheim.

Cupkampen mot Molde var sikkert stas for dere som var der, men jeg fikk først vite om seieren et par dager i etterkant, siden jeg befant meg i Tanzania da den ble spilt. Derfor kan den ikke komme med blant mine beste minner (selv om det var artig å få tekstmeldingen som spurte om hvor mange billetter jeg ville ha til semifinalen Cool)

Snuoperasjonen i cupkampen mot Odd fortjener også å bli nevnt. Førsteomgangen var utrolig blodfattig fra vår side, i andre omgang var det Fagermos menn som var anemiske og ga en viss costaricaner muligheten til å vise at jetlag ikke var noe problem.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f