Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 nov 11, 14:46

Opprinnelig postet av solano2
Terje Høili er ute i dagens FB og klager på at FFK ikke solgte Borges før sesongstart til Enga.

Kan ikke den mannen være så snill å holde kjeft?

Hadde faktisk tenkt å skrive det samme. Det er jo så sabla lett å si det han sier nå.

Tenk om FFK hadde solgt Borges og rykket ned. Da hadde vel Høili gått ut og sagt at det var en stor tabbe av FFK og at FSI hadde ansett pengene som tapt uansett, så de kunne like gjerne beholdt han ut sesongen.

Som andre nevner her også, når budet kom rett før overgangsvinduet og han fabler om 4-5 spillere for fremtiden for de syv millionene, så kan man lure på om Høili i det hele tatt har vært opplyst i denne saken.

I steden for å gi skryt til ledelsen for at de jo nå bygd laget rundt andre unge talenter, samt solgte Gamboa, så retter han altså kritikken mot ting som ikke ble gjort.

Hadde egentlig håpet på mer ro i klubben nå, men så skal tydeligvis Høili komme trekkende med negative meninger igjen. Jeg trodde også jeg hadde fått høre det siste fra Herlovsen, men han måtte selvsagt mene at FFK ikke kom til å bli noe bedre neste år.

Hva om noen av de profilene gikk ut og sa at Fredrikstad hadde gjort en fantastisk snuoperasjon siden november 2009?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340