Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 08 nov 11, 11:01

Må si meg enig i at det kanskje er på tide at mr. Høili ikke bør kommentere ting rundt kjøp og salg hele tiden. FFK solgte spillere for 7,5 millioner for vinduet stengte, Piiroja og Gamboa, dette er kroner som gikk til klubben. Der har vi kanskje Høilis problem: Han forventer å få igjen penger på hvert eneste spillersalg. Ved salg av Borges hadde noe av summen gått til invest, mens ved salg av de to nevnte fikk klubben alt. Bra salg av FFK. Invest fikk vel 20 mill cirka for salget av Tarik så de bør ikke klage. En investeringsgruppe kan ALDRI forvente å tjene penger på sine utlegg i en fotballklubb, det trodde jeg spillerinvest var klar over.

Skal vel ikke se bort i fra at Høili er litt furten fordi værste nå er inne i større grad enn tidligere. Jeg ser gjerne at spillerinvest med Høili i spissen fortsetter å bidra økonomisk til FFK, men vær så snill: LA KLUBBEN BESTEMME HVEM SOM SKAL SELGES/KJØPES!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340