Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 nov 11, 21:52

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ja, så klarte vi å beholde plassen i Tippeligaen da. Denne kampen betyr dermed (nesten) ingenting for FFK. Vi kan kjempe om en bedre ligaplassering, høyere pengepremie og det har vel litt å si angående La Manga-turneringen i vinter. Hvilke lag vi møter osv.
 
Er dette en kamp vi kan prøve å eksperimentere litt? Prøve ut noen nye spillere? Eller skal vi stille med det beste laget vi har tilgjengelig?
 
Jeg mener vi bør stille med det beste vi har (med et par unntak), og heller prøve feks Singh, Standerholen og Origi hvis sjansen byr seg.
 
Forslag til lag:
 
Jon Masalin
 
Vidar Martinsen - Jørgen Horn - Kevin Duré - Joachim Thomassen
 
Amin Askar - Hans Erik Ramberg - Andreas Landgren - Mads Hansen
 
Tarik Elyounoussi - Alexander Ruud Tveter
 
Vi kan like gjerne droppe Keene og Borges fordi sannsynligheten for at de spiller i FFK neste sesong er liten. Sannsynligheten for at noen gidder å hente Borges er dessuten mindre hvis han ikke spiller de to siste kampene, noe som er en fordel for FFK. Kanskje han da skriver under en ny kontrakt. James Keene tror jeg vil koste en del. Så fantastisk god er han absolutt ikke.
 
Uansett synes jeg dette laget ser både bra og spennende ut. Et lag som absolutt kan slå de regjerende cupmesterne fra Møre og Romsdal.
 
Resultattips:
 
2-1
 
 
 

Borges kan få et valg, enten signere ny kontrakt, eller forbli benket de to siste kampene. Som sagt, årets mål er oppnådd, så det er på tide å tenke neste år, matche ikke-første-eleveren bedre, ev matche ev juniorer som ligger i vannskorpa til A-laget. Jeg vil gjerne ha Keen med videre til neste år, hvis vi har råd (har vi råd til Johan Anderson, er valget enkelt, men dog). Keen gjorde så absolutt sin beste kamp mot Start (og da har jeg trukket fra målet), en skikkelig Raio-type. Ruud-Tveter sysn jeg bare gikk å dasset den tiden han fikk spille...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340