Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 27 okt 11, 17:42

Opprinnelig postet av ghost of sparta

Mange sier se på spillerene og, men er det ikke Aune's oppgave å motivere spillerene til insats ? Bare se mot byen ved fossen (ja jeg vet det gjør vondt, men prøv likevel), de er dritdålige, gjør horrible feil etc, ligger sist på tabellen, men instatsen har vært der i alle de kampene jeg har sett av 08.. Hva er det Roar gjør som Aune ikke klarer ? Kan hende det hadde vært løsningen fremover. Roar har vist seg som en fremragende trener og fått mye ut av det spillermatrialet han har til rådighet. Hadde ihvertfall vært morsom å sett hva han hadde klart med mere resurser enn det 08 har....

 Det er mange sarpesupportere som er uenige med deg der. På sarpeforumet så har de i lengre tid klaget over innsats fra sentrale spillere og vil kvitte seg med Roar fordi det virker som han ikke klarer å motivere spillerne. I tillegg klager de over at han er taktisk begrenset og absolutt skal gjøre ting på sin måte. Noe av det samme du klager på Aune for med andre ord. Alt er ikke bedre oppe ved fossen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f