Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 25 okt 11, 09:47


Jeg liker å trøste meg med tanken på at i tidligere kamper mot Start hvor alt har stått på spill, har vi som regel vunnet. Det kan spille positivt inn på det mentale hos våre spillere (og ditto negativt hos Start - man skal ikke undervurdere betydningen av at motstanderne er nervøse).

Legg til at Start har vært helt katastrofale på bortebane i år, verre enn FFK har vært i noen sesong siden vi rykket opp i 2003. De har tatt FIRE poeng på bortebane! 4! Mentalt bør våre spillere rett og slett ha et stort overtak.

Legg også til at Odd, som skal til Kristiansand på søndag, er et av høstens formlag. Man skal ikke ta for gitt at Start slår dem, og dersom Odd tar poeng tror jeg faktisk uavgjort mot Start holder for oss. Aldri i verden om Start vinner både borte mot Viking og hjemme mot Tromsø.

Men for all del, om vi skulle overraske med seier mot RBK eller VIF og således få plassert Sogndal som en fin buffer mellom oss og sørlendingene, så er ingenting bedre ... jeg håper innerst inne at både vi og Start klarer å passere saftkokerne.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340