Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 okt 11, 23:27

RBK borte: uavgjort vil være ok.. tap er forventet og seier vil være fantastisk, men jeg tror ikke vi vinner, men håper troa kan ta feil... så la oss si at vi kan ta ett poeng 

start hjemme: vi har taket på start og jeg forventer at vi kriger oss til 3 poeng alt annet vil være tragisk...

VIF Borte: ja her forventer jeg tap, men vi kan ta med hell og lykke ett poeng og en seier er litt for optimistisk, men igjen kampen skal spilles hehe

Aalesund  hjemme: her ser jeg også at vi tar 3 poeng. alt annet vil være tragisk, men rekdal er en slu fisk som kan rappe med seg poeng

LSK borte: det er full krangel i LSK.. må berg gå ?   skjer det allerede nå ??? lar dem assistenten trene ?

kan dette være kampen FFK tar med seg 3 poeng hjem.. jeg tror faktisk på det, men igjenn så kan 1 poeng være det beste og tap tja ok...

jeg tror vi tilsammen tar: 8 poeng

Start...

start-odd: der vinner nok start, men odd er ikke ett enkelt lag, men 3 poeng er det jeg tror

så mot FFK det har jeg skrevet om oppe og mener at dem ikke tar poeng

Viking-start: der bør viking vinne og jeg tror at med flaks kan start ta ett poeng...

start-tromsø: jeg har troa på tromsø faktisk, men ok la oss si start vinner da..

i min tro så ender start opp med: 6 poeng eller 7 poeng

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340