Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 okt 11, 10:53

Skal være fornøyd hvis vi får med oss 1 poeng ifra denne kampen. Haugesund er et av de beste hjemmelag de siste 2 sesonger. 

Nå når kampene skal spilles såpass seint i året,vil vi se mange spillere med super-undertøy,og våte,kalde høst/vinterdager.

Litt offtopic,men jeg synes denne sesongen er helt på trynet termin messig. Mange flere kamper kunne vært spilt i sommer,når banene og været er bedre enn nå. Kanskje NFF vil 'tvinge' igjennom en endring fra 16 til 12-14 lag,ved å si at sesongen blir så lang fordi det er for mange kamper i TL.

Jeg vet at det har vært landskamper osv,som også er grunn for lengre sesong her,men ubegripelig at man skal ha 3 ukers pause før siste serierunde skal avikles rundt 27 november...i minusgrader. 

Heldigvis for oss,har vi IKKE hjemmekamp da,og står ikke i fare for å ødelegge banen vår,og i tillegg få en strømregning på flere hundre tusen kroner,fordi undervarmen må stå på i mange uker.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340