Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Robbie

Juniorspiller
Ble medlem: 15 feb 11
Innlegg: 105

Lagt til: 12 okt 11, 09:18

For en kamp å boikotte. Jeg er enig i at mandagskamper er noe dritt, men å la frustrasjonen gå utover klubben blir for meg helt latterlig. Jeg trodde alle supporteres motto var at klubben går foran alt!

TV2 har betalt én milliard kroner for å vise norsk fotball, og har vel gjort produktet så bra som det er mulig å få det. Ja, jeg vet at mange er "mot den moderne fotballen", men ville dere heller hatt det slik det var på 80-90-tallet? Forblåste stadioner med løpebaner og to kameraer på hver langside med NRKs Hallvar Thoresen og Karl Petter Løken som gnåler om helt uinteressante ting i to timer?

Jeg for min del er glad for TV2s innmarsj i norsk fotball. Kanalen har gjort mye for at rammen rundt norske fotballkamper har blitt 74 hakk bedre enn den var før kanalen kom inn i bildet.

Enig i at det bør tas en diskusjon på kamptidspunkt osv, men å droppe å dra på kamp fordi den går på mandag? Nei, aldri i verden. Nå skal jeg faktisk ta den lange turen fra Sogn og Fjordane for å støtte gutta denne mandagen. Rett og slett fordi de trenger min støtte når så mange velger å ikke dra.

Mener Plankehaugen her skyter seg i foten, armen og magen på en gang. Gutta trenger all den støtten de kan få i denne viktige kampen. Håper så mange som mulig tar turen til Ullevål, til tross for denne boikotten.

---------------------------

Kråkerøy


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f