Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 03 okt 11, 14:14

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det første gule kortet til Keene var strengt, men kan absolutt forsvares. Kommer skrått bakfra med strake ben og knotter. Han treffer rent på ballen, men taklingen er ikke pen. Gult kort likevel for strengt. Men når han etterpå ironisk applauderer dommeren for det gule kortet kvalifiserer det til gult kort i seg selv.

Det andre gule korte til Keene er soleklart. Fullstendig idiotisk gjort, og dårlig gjort mot både medspillere, trenere og publikum.

Ikke enig i dette.:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Å klage på dommeren etter dette blir enda mer tåpelig av spilleren selv.

Absolutt uenig!

 

Kan vi virkelig akseptere at dommerene er så dårlige i Norge som de faktisk er? Fotball er kontaktsport, ikke frøkenball, og jeg kjenner jeg begynner å bli jævlig lei av nivået på norske dommere. Keenes første takling er det ingenting galt med, det er bare hjerneskaden til Berntsen som plutselig slår inn.

Hvor mange ganger har vi ikke sett at dommere blåser i stykker kamper så fort det er en skulder mot skulder eller lignende, at relativt pent spillte kamper har masse gule kort, frispark og generell oppstykking av spillet pga inkompetent dommer? Hvis ikke dommere innehar ihvertfall et minimum av spilleforståelse bør de dømme vannpolo for herrer i steden.

Jeg syntes mange av dommerne vi opplevde i wankership året faktisk var bedre enn de fleste tippeliga dommerene, i den egenskap at de ikke i like stor grad blåste istykker kampene. Misforstå meg rett, de var dårligere, men på en annen måte.

Det at dommere totalt ødelegger tempoet i så mange kamper ved å kontinuerlig blåse tullefrispark for å tilfredsstille egen maktfetisj, burde som sagt straffes med ett års intimdømming av vannpolo for herrer. Dermed bærer det direkte i bassenget iført gjenomsiktig speedo for herr Berntsen sin del.

Eneste løsningen på dette er å opprette en profsejonell dommerstand for eliteserienivå.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340