Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 okt 11, 11:19
Endret: 03 okt 11, 11:27
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Arte et labore

Tviler på at det noen gang har skjedd at en spiller blir byttet inn før pause, og klarer å bli utvist før hvilen.

Jeg føler det på meg at denne spilleren IKKE skal til FFK etter sesongen i hvert fall. Helt forferdelig å klare noe sånt rett før pause. Ikke minst når han faktisk spiller som SPISS!

En lagkamerat av meg gjorde dette for Begbys juniorlag for mange herrans år siden. Han kom for sent til kampen, ble byttet inn, og fikk rødt kort før han hadde spilt ti minutter. Han trengte ikke engang å dusje.

Når en profesjonell spiller gjør noe tilsvarende, er det håpløst. En ukelønn i bot er passende. Og ingen kveldsmat før til lørdag.

Resten av spillerne fortjener fik for den sløve holdningen de første 25 minuttene, men samtidig fortjener de ros for måten de tok seg sammen på og dominerte kampen med en mann mindre. Summa summarum var første omgang veldig dårlig, andre omgang ut fra omstendighetene bra. Totalt sett er det skuffende at et så stusselig lag som Sogndal ikke blir slått.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f