Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 okt 11, 21:57

Link til saken: http://www.dagbladet.no/2011/10/02/sport/fotball/tippeligaen/18412908/ 

- Det er synd for han (Torp) at han blir syk, men vi kan ikke slutte å være supportere av den grunn. Jeg tror ikke vi ville gått inn for å holde kjeft uansett, det blir unaturlig. Om noen er døde skal vi selvsagt holde kjeft i et minutt før kampen, men det er blitt litt for mange markeringer etter hvert. Skal vi ha en markering når det er en unge som blir født med Downs syndrom også? sier Bakke. 

- Så du synes ikke dette var verdt noen markering? 

- Jeg er ikke i Bergen for å høre på Torp. Han er en fyr jeg ikke visste hvem var før han segnet om. Jeg drar til Bergen for å støtte laget mitt. Om noen er døde skal vi respektere det, men en videosnutt etter dette blir litt mye. Jeg tviler på om Brann-fansen ville holdt kjeft om det var motsatt, det ville overraske meg kraftig, sier Bakke. 


---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340