Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 sep 11, 11:02

Opprinnelig postet av foyn


Tøfflus, du tøfflus..

Det kan godt hende både roberts/hoås er stygge, men samtidig blir det en smule selektivt når du setter begge de to i fryseboksen samtidig som du ikke ser keenes grisetakling..

Jeg har sett alle situasjonene igjen, og min klare konklusjon er at Keene, Roberts og Hoås bevisst går inn og gjør unødvendige taklinger. Spesielt fyrtårnet fra Romsdal. Soleklart direkte rødt kort, på noe som kunne resultert i en hjernerystelse, kraftig kink i nakken m.m. hadde albuen truffet galt nok. Farefullt spill, og milimetere unna tilsikta vold. Han treffer åpenbart ikke slik at Jabbie får en alvorlig skade, og som Dag Solheim kommenterte på Altibox, man klarer ikke å stupe kråke hvis man har så vondt. Det er med på å få 08-supporterne på å skrike på filming.

Roberts er tydelig frustrert og het i toppen, men går faktisk etter en spiller totalt uten grunn. Kjempestygt er det dog ikke. Gult kort, ikke noe mer.

Når det gjelder Keene er jeg bekymra for hvordan han kan komme til å bidra med kort. Det var jeg før Sarpekampen, ut fra dueller jeg har sett han har kasta seg hardt inn i. Godt plasserte dommere ville nok dømt ulikt på Keenes takling i akkurat den kampen. For meg er det vanskelig å si om det er gult eller rødt. En fin oransje høstfarge er det. Jeg håper imidlertid at Aune og Amundsen har lagt merke til dette, og at de prøver å temme han. For uten å ha produsert noe særlig mer enn én assist i en allerede avgjort kamp, er ikke akkurat grisetaklinger det som vil styrke hans sjanser for kontrakt.

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340