Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 27 sep 11, 19:46

Vi skal utvikle egne spillere,og de må ha matching på høyest nivå....derfor vil Nils Johan Semb( NJS) ha 12-14 lag i TL.

Jeg tror IKKE det vil bli flere unggutter i TL,hvis det blir 12-14 lag i TL. Se på RBK....hvor 9 av 11 spillere i første 11'eren er utlendinger.....i kampen mot Vålerengen var det 4 norske fra start-og Drillo var tilstede for å se på 'norske' spillereLaughing

 

Jeg mener at vi i en periode på 3-4 år,skal fortsette å ha 16 lag i TL.....det viser seg,at mange ungutter får muligheten,og dette vil på sikt være bra for Norsk Fotball. Også bra for distriketene,som kan oppleve TL et år....eks Kongsvinger. Er klar over at nivået ikke er det høyeste,men jeg mener det er prisen vi må betale for å gi 18 åringene matching.....dette vil betale seg iløpet av 3-4 år.

Ved 12-14 lag.....vil lag kjøpe seg til fornyet kontrakt....og dette vil gå på bekostning av en 18 åring.

 

Jeg ønsker også kvalikk kamper tilbake...der lag nr 3 i 1.div...møter lag nr 14 i TL.

Siste ønske er at sesongen starter i slutten av april-da er vinteren over ,og banene nogenlunde ok,og at den avsluttes i oktober,med Cupfinalen som siste kamp.

Vi bor sånn til,at det å spille fotball her tidlig i mars-slutten av november,ikke er opptimalt....sånn er det bare.

 

Til slutt: for at norsk fotball skal få fram talentene-----hold dagens 16 lag i TL, Jeg skjønner at NJS tar opp diskusjonen......det er jo jobben hans....han vil at klubb-rankingen skal gå oppover...men som sagt: jeg tror vi skal ha litt tålmodighet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f