Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 27 sep 11, 10:35

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av foyn

 

Jeg skulle ha sitert fra det opprinnelige innlegget hvor det var litt fleip med willy rene. jeg sa vel noe som at hoås ikke kom til å score før han møtte dave myrie og willy inviterte til en date for å se på det når kampen var spilt Surprised

 

Når man nevner hoås, håper virkelig NFF går inn å ser på den albuen han bevist satte i ryggen på kong Jabbi i går. Den var seriøst stygg og man ser lang vei at han gjør det helt bevist

 

Seriøst ? Jabbie holdt seg til begge kragebein og deretter beinet hva jeg kunne se, så det blir en sak for CSI

Skal man begynne på det nivået, så kan man f.eks nevne to-fots stemplingen (hvor vår mann hoppet unna) som keene rakk å gjøre på de 3-4 minuttene han var inne.. Skjedde rett foran mr aune, så der hadde han meget god utsikt.. Samme mann holdt vel på å kveste et par andre på sin hjemmedebut, så gud vet hva ffk skal med en slik ljå (pen pasning til det fjerde målet men han kommer til å havne mye på tribunen)

Så kan vi jo ta for oss situasjonen hvor dure filmet på glenn roberts et gult kort.. Relativt usmaklig..

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340